text.skipToContent text.skipToNavigation

 INTREBARI FRECVENTE

  • Cum imi creez un cont client ?

    Contul de client poate fi creat doar utilizand tabletele din showroom-ul AuchanExtra Cotroceni. Fiecare client trebuie sa isi introduca personal datele solicitate la crearea contului. Contul si parola setata sunt personale si confidentiale. Toate informatiile folosite pentru logarea pe tabletele din showroom sunt dezactivate automat dupa 5 minute de inactivitate.

  • Imi pot accesa contul de acasa?

    Momentan, contul poate fi accesat doar de pe tabletele dedicate, din showroom-ul AuchanExtra Cotroceni.

  • Cum pot dezactiva contul meu de client?

    Contul creat poate fi dezactivat printr-o solicitare scrisa trimisa la adresa extra@auchan.ro.

  • Cum imi recuperez parola pierduta sau uitata?

    Daca ti-ai uitat parola, o poti recupera accesand site-ul de pe tabletele din showroom-ul AuchanExtra Cotroceni, sectiunea Ai uitat parola. Un cod de schimbare parola iti va trimis pe SMS si il vei putea accesa pentru a seta noua parola.

  • Cum modific datele personale?

    Poti modifica datele personale (nume, email, numar de telefon, data nasterii) accesand site-ul, de pe tabletele din showroom-ul AuchanExtra Cotroceni, sectiunea Contul meu -> Datele mele.

  • Cum stiu daca un produs este in stoc sau nu?

    Pe pagina fiecarui produs apar informatiile legate de disponibilitate, astfel:

    - daca produsul este disponibil la comanda online apare status-ul « In stoc online »

    - daca este disponibil pentru a fi achizitionat pe loc din showroom-ul AuchanExtra Cotroceni, apare status-ul « In stoc magazin »

    - daca un produs nu este pe stoc apare status-ul « Indisponibil momentan ».

  • Care sunt modalitatile de livrare a comenzii?

    Comenzile pot fi ridicate doar din showroom-ul AuchanExtra Cotroceni.

  • Care este termenul de livrare a comenzii?

    In general, pentru produsele aflate in stoc, termenul de livrare este de 2 zile lucratoare (de exemplu, o comanda plasata astazi poate fi ridicata incepand de poimaine, dupa ora 16.00, intr-un interval de 7 zile).

    Vei putea veni sa iti ridici comanda, doar dupa ce ai fost informat, prin email si sms, ca al tau colet a ajuns in showroom-ul AuchanExtra Cotroceni.

  • Unde imi veti livra comanda?

    Comanda va fi livrata in showroom-ul AuchanExtra Cotroceni si vei putea veni sa o ridici de aici.

  • Puteti sa imi livrati comanda la alt magazin Auchan, care este mai aproape de mine?

    Comanda este livrata doar in showroom-ul AuchanExtra Cotroceni.

  • Cum pot plati comanda?

    Poti plati comanda in momentul in care vii sa o ridici din showroom-u AuchanExtra Cotroceni.

  • Pot plati comanda in avans, imediat dupa ce am plasat-o in showroom ?

    Nu, vei plati in momentul ridicarii coletului.

  • Acceptati si plata cu bonuri de masa ?

    Poti folosi bonuri de masa pentru plata produselor alimentare, conform reglementarilor legale in vigoare.

  • Pot plati online cu cardul?

    Momentan plata cu cardul nu este disponibila.

  • Pot achita o comanda in rate?

    Plata in rate este disponibila pentru comenzile in valoare de peste 300 lei, achizitionate prin credit Oney, .

  • Cum comand un produs?

    Poti comanda un produs dupa ce ti-ai creat cont pe www.myauchan.ro, accesand tabletele din showroom-ul AuchanExtra Cotroceni.

  • Exista o comanda minima?

    Nu exista nicio limita minima pentru comanda facuta in showroom-ul AuchanExtra Cotroceni.

  • Cosul de cumparaturi imi va ramane salvat?

    In cazul in care esti logat in contul tau si nu finalizezi procesul de comanda, cosul de cumparaturi iti va ramane salvat si il vei putea folosi la urmatoarea autentificare.

  • Pot comanda si prin telefon ?

    Comenzile pot fi facute doar prin accesarea site-ului de pe tabeletele dedicate din showroom-ul AuchanExtra Cotroceni.

  • Cum returnez un produs comandat pe www.myauchan.ro?

    Poti returna produsul aducandu-l in showroom-ul AuchanExtra Cotroceni si cu conditia sa prezinti bonul fiscal original care dovedeste achizitionarea produsului, articolul care face obiectul returului si certificatul de garantie (daca este cazul), in maxim 48h de la achizitie, conform reglementarilor interne in vigoare.

    Toti membrii Comunitatii Auchan (care si-au creat cont pe www.myauchan.ro) beneficiaza de un extra-avantaj pentru produsele nealimentare cumparate din showroom – « Poti sa te razgandesti » : retur gratuit in 30 de zile calendaristice de la data ridicarii comenzii.

  • Cum pot repara un produs pe garantie ?

    Daca produsul s-a defectat si este in perioada de garantie, te rugam fie sa apelezi la centrul de service care figureaza pe certificatul de garantie, fie sa ne inapoiezi produsul in showroom-ul AuchanExtra Cotroceni, prezentand documentele necesare (bonul fiscal care dovedeste achizitionarea articolului si certificatul de garantie) si urmand ca noi sa il trimitem spre reparare.

  • Am facut comanda in showroom. Cum pot urmari statusul acesteia?

    Te vom informa noi, prin email si sms, si iti vom oferi informatii actualizate despre starea comenzii tale. In cazul in care doresti mai multe informatii despre comanda, ne poti contacta telefonic, la numarul 0374.124.100.

  • De ce nu am primit email de confirmare a comenzii ?

    Pentru fiecare comanda plasata cu succes pe www.myauchan.ro vei primi un email de confirmare. Te rugam sa verifici folder-ele Spam si Junk si sa vezi daca mesajul nu se afla cumva acolo.

  • Cum anulez o comanda?

    Pentru a anula o comanda te rugam sa ne contactezi telefonic, la numarul 0374.124.100.

  • Cat timp ramane coletul meu in showroom-ul AuchanExtra Cotroceni?

    Iti poti prelua coletul in cel mult 7 zile de la data informarii de livrare,pe care ai primit-o prin email si sms. In cazul in care nu poti ajunge in acest interval, te rugam sa ne anunti telefonic, la numarul 0374.124.100 pentru a nu-ti anula comanda .

  • Ce informatii trebuie sa ofer la ridicarea coletului?

    La ridicarea coletului trebuie mentionat numarul comenzii si numele persoanei care a facut comanda.

  • Poate ridica altcineva coletul in locul meu?

    Ridicarea coletului poate fi facuta de o persoana desemnata de tine, care sa aiba asupra ei cartea de identitate si sa poata comunica numarul comenzii.

  • Unde pot vedea factura aferenta comenzii ?

    Imediat dupa realizarea platii comenzii, vei primi un email care va contine factura atasata .

Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii implica acceptarea lor.Afla detalii aici. x