text.skipToContent text.skipToNavigation

 INTREBARI FRECVENTE

1.       General

a.       Cum pot sa iau legatura cu voi?

Oricand ne poti trimite un email la online@auchan.ro sau poti suna de luni pana vineri intre orele 9 si 18 la numarul 021 409 05 99.

b.      Nu raspunde nimeni la telefon, vreau sa comunic o problema.

Daca operatorii telefonici sunt ocupati cu solutionarea altor situatii ne poti trimite un email la online@auchan.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

2.       Contul meu

a.       Cum ma pot inregistra?

Momentan aceasta optiune nu este activa. Suntem intr-o versiune a siteului in plina dezvoltare si nu toate facilitatile pentru client sunt active. Ne cerem scuze pentru inconvenient. Revenim cu noi update-uri cat mai curand.

3.       Comanda

a.       Cum se plaseaza o comanda?

Momentan produsele afisate in site, nu pot fi comandate sau rezervate. Aceasta versiune a site-ului permite doar vizualizarea ofertei inainte sa te duce la magazin. Lucram constant la imbunatatirea site-ului si in cel mai scurt timp vom oferi noi functionalitati utile.

4.       Produse, preturi si  servicii 

a.       Pot vedea mai multe categorii?

Momentan avem disponibile pe site o parte din gama de produse cu care esti obisnuit in magazinele noastre. Lucram intens ca sa-ti putem oferi o gama cat mai variata in cel mai scurt timp.

b.      Cum pot afla informatii suplimentare despre produs?

Ca sa iti oferim o experienta cat mai placuta si pentru a putea lua o decizie de cumparare cat mai corecta am lucrat intens sa iti oferim cat mai multe informatii despre produsele tale favorite. Chiar si asa, daca consideri ca nu ai toate informatiile relevante, te rugam sa ne scrii la online@auchan.ro si vom reveni catre tine in cel mai scurt timp cu detalii suplimentare.

c.       Preturile sunt aceleasi ca in magazin?

Bucura-te de experienta online facand cumparaturi din fotoliul de acasa ca atunci cand esti in magazin. Toate preturile afisate in site sunt cele pe care le vei gasi si la raft.

d.      Preturile sunt aceleasi in toate magazinele?

Exista posibilitatea ca anumite produse sa aiba pret diferit in functie de magazinul ales. La simpla schimbare a magazinului tau preferat vei putea observa preturile aferente acestuia. Momentan poti vedea preturile din magazinul Auchan Militari.

Dar, asta nu e tot. Nu uita ca la Auchan, diferenta este in buzunarul tau.

e.      Ce servicii sunt in magazinul meu?

Atunci cand vi la magazinul Auchan Militari te asteptam cu o parcare generoasa, gratuita, atat in aer liber cat si subteran. Oferim spatii de parcare pentru persoanele cu mobilitate redusa in apropierea usilor de acces.

Daca nu reusesti sa ajungi cu masina proprie, iti punem la dispozitie gratuit un microbuz care sa usureze deplasarea ta la magazin. Traseul acestuia se efectueaza pe ruta Militari Residence - Str. Rezervelor - Bd. 1 Decembrie 1918 - Bd. Uverturii - Sos. Virtutii - Pasaj Lujerului - Bd. Iuliu Maniu - Strada Dezrobirii - revenire pe Bd. Uverturii si continuare pana pe strada Rezervelor si inapoi la Auchan Militari.

Dupa ce te vei bucura de placerea cumparaturilor iti punem la dispozitie si te poti bucura de experienta caselor rapide, de plata cu cardul bancar cat si a bonurilor de masa si tichetelor cadou.

De asemenea, alaturi de partenerul nostru Oney iti oferim posibilitatea sa achizitionezi produsele alese, in rate, cu dobanzi foarte atractive.

Pentru produsele voluminoase asiguram transport contra cost intr-o arie de 20km in jurul magazinului Auchan Militari. Afla mai multe despre acest serviciu in magazine la serviciul client sau trimitandu-ne intrebarea ta la online@auchan.ro.

In zona punctului de informatii din raionul de electronice si electrocasnice poti printa pozele preferate intr-un timp foarte scurt prin intermediul partenerului nostru CEWE.

Pentru a afla toate serviciile disponibile, intreaba personalul autorizat din magazine sau trimite-ne intrebarea ta la online@auchan.ro.

5.       Facturare si plati

a.       Cum pot obtine factura mea?

In magazinul Auchan Militari, la receptie clienti poti emite facture fiscal atat pe dispozitiv electronic automat cat si la colegele noastre din magazin.

6.       Garantii si retur

a.       Care este garantia produsului meu?

Tinem sa te informam ca toate produsele comercializate in magazinele Auchan beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Garantia produselor este specificata in pagina de produs in sectiunea garantie. Daca ai neclariti si esti nesigur, poti sa ne trimiti un email la online@auchan.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

b.      Produsul meu mai este in garantie?

In pagina produsului exista perioada de garantie. Aceasta incepe de la data la care ai intrat in posesia acestuia. Daca ai neclariti si esti nesigur, poti sa ne trimiti un email la online@auchan.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

c.       Nu mai am certificatul de garantie, ce trebuie sa fac?

Trimite-ne un email la adresa online@auchan.ro cu date despre comanda ta si produsul pentru care soliciti certificatul de garantie si iti vom oferi o copie a acestuia pe email. Atentie, acesta trebuie validat in magazin. De asemenea te poti adresa oricarui magazin din aproprierea ta.

d.      Care este service-ul pentru produsul meu?

La achizitia produsului cu siguranta ai primit si certificatul de garantie. In interiorul acestuia vei gasi numele si adresa service-urile autorizate. Daca ai neclariti si esti nesigur, poti sa ne trimiti un email la online@auchan.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

e.      Ce produse nu beneficiaza de garantie?

Toate produsele comercializate de catre Auchan beneficiaza de garantie.

f.        Cum pot prelungi termenul de garantie?

Momentan nu se poate prelungi garantia produselor insa in viitor avem in vedere sa-ti putem oferi acest serviciu alaturi de partenerul nostru Oney.

g.       Pot schimba produsul in garantie?

Orice produs poate fi schimbat in magazin daca acesta nu prezinta urme de folosire, are toate elementele de identifiare, ambalaj si etichete intacte.

h.      Ce produse pot returna?

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.

Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.

Asigura-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat produsul sa poata fi adus la software-ul initial.

Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licente OEM activate sau daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile si eBook readere doar daca nu le-ai folosit.

Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. In cazul consumabilelor de orice fel, returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.

Poti returna in magazin becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.

Nu se accepta returul produselor cosmetice sau de ingrijire personala daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena.

Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

Textilele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, nepurtate, fara pete sau rupturi.

Licentele software livrate pe cale electronica nu se pot returna. Pentru licentele livrate fizic returul se accepta doar daca produsele sunt sigilate.

Poti returna muzica si filme, birotica si papetarie, jocuri PC si jocuri pentru console doar daca acestea nu au fost desigilate.

i.        Cum dau retur un produs?

Pentru a returna un produs, trebuie sa te adresezi unui angajat Auchan de la receptie clienti. Acesta te va indruma si iti va explica care sunt pasii necesari returnarii unui produs.

j.        Cat trebuie sa astept pentru reparatia produsului meu?

Produsul tau trebuie reparat in maxim 15 zile de la data la care ai apelat la service. In caz contrar, noi iti vom returna contravaloarea produsului tau. Produsele Qilive si Selecline nu se repara, acesta se inlocuiesc unu la unu sau se returneaza contravaloarea acestora.

k.       Cum pot urmari statusul returului meu?

Ca sa stii care este statusul aprobarii returului tau, te rugam sa ne trimiti un email la online@auchan.ro si in cel mai scurt timp te vom informa cu privire la situatia acestuia.

l.        Cum pot urmari statusul reparatiei produsului meu?

Ca sa stii care este statusul reparatiei produsului tau, te rugam sa ne trimiti un email la online@auchan.ro si in cel mai scurt timp te vom informa cu privire la situatia acestuia.

m.    Care este termenul de returnare a banilor?

Termenul legal de returnare a contravalorii produsului returnat este de 14 zile calendaristice.

n.      Nu am primit banii inapoi in cont, ce trebuie sa fac?

Daca au trecut cele 14 zile calendaristice si nu ai primit banii in cont, te rugam frumos sa ne trimiti un email la online@auchan.ro cu detaliile despre comanda si retur si vom reveni in cel mai scurt timp.

7.       Furnizori

a.       Vreau sa devin furnizor, cui ma adresez?

Trimite-ne un email la online@auchan.ro cu subiectul “Vreau sa devin furnizor” mentionand care sunt produsele pe care le poti furniza si categoria acestora. Vom redirectiona cererea ta catre colegii de la departamentul achizitii iar acestia te vor contacta cat mai curand.

8.       Cariere

a.       Cum pot sa aflu care sunt pozitiile deschise in momentul de fata?

Pentru a vedea care sunt posturile vacante din cadrul companiei noastre te invitam sa accesezi site-ul nostru www.auchan.ro, sectiunea Cariere.

b.      Daca nu am primit niciun raspuns in urma unei aplicatii ce pot face?

CV-ul tau cu siguranta este in baza noastra de date si va fi selectat daca indeplinesti criteriile de eligibilitate pentru un anumit post. Poti oricum candida in repetate randuri, la acelasi post sau pentru alte posturi. Poti oricand intra incontul tau pentru a-ti aduce la zi datele cu eventuale modificari. Daca ai intrebari legate de recrutare poti sa ne scrii la adresa recrutare@auchan.ro

c.       Unde pot sa trimit un CV?

CV-ul tau intra in baza noastra de date atunci cand iti creezi un cont pe pagina noastra de Cariere si aplici un post vacant. Daca nici unul din posturile promovate de noi nu te atrage, insa doresti sa te alaturi companiei noastre, te rugam sa ne scrii un mesaj la recrutare@auchan.ro, atasand CV-ul tau si precizand pe scurt in mesaj care sunt obiectivele tale de cariera. 

d.      Aveti program pentru studenti?

Auchan are parteneriate cu numeroase Universitati de prestigiu din tara si deruleaza programe de Internship si Trainee dedicate studentilor, tinerilor absolventi si masteranzilor. Pentru detalii despre cum poti aplica la astfel de programe poti urmari pagina noastra sau poti trimite o aplicatie spontana la recrutare@auchan.ro, atasand un CV si precizand tipul de program sau de angajare pe care il doresti, directiile tale de cariera, precum si locatia sau locatiile preferate.

e.      Vreau sa fac practica la Auchan. Ce trebuie sa fac?

Scrie-ne pe recrutare@auchan.ro precizand acest lucru, aria profesionala pe care o vizezi, precum si locatia sau locatiile dorite.

9.       Date cu caracter personal

a.       Cine are acces la datele mele personale?

Stai fara griji, toate datele tale personale sunt gestionate doar de catre Auchan, iar accesul este restrictionat catre terti pentru a fi utilizate in alte scopuri (altele decat cele specificate in politica de cookie din termeni si conditii)

b.      Vreau sa imi fie sterse datele personale din baza voastra de date.  Ce trebuie sa fac?

Te rugam sa ne trimiti o cerere pe adresa de email online@auchan.ro iar in cel mai scurt timp vom sterge datele tale din baza noastra de date, confirmandu-ti acest lucru printr-un email.

10.   Reclamatii si sugestii

a.       Vreau sa fac o reclamatie, cum procedez?

Poti sa ne explicit in detaliu pe email la online@auchan.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

b.      Vreau sa fac o sugestie, cum procedez?

Wow. Super tare. Abia asteptam sa aflam propunerile tale. Trimite-ne un email la online@auchan.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

Acest site foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii implica acceptarea lor.Afla detalii aici. x